Meliss00 yaa bana da aslında amniyosentez söylediler ama ben yaptırmadım. 20 haftadan itibaren ayda bir perinatolojiye de gidiyordum kendi doktoruma da o süreçte dedim ya her doktora gidince daha kötü oldum artık eşim kizdi böyle yapacaksan doktora gitme diye çok ağladım neler neler geçti aklımdan. Şuan normal vaktine göre 18 günümüz kaldı inşallah geçen hafta 2300 di umarım cuma gidince en azından 2500 olur diyorum çünkü kilo almıyor pek ve doktor da sezaryen düşünebiliriz diyor. Bende olursa normal doğum istiyorum sezaryende korkuyotum nedense ama nasip en önemlisi kolay hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almak