kuzeyinannesi24 Kızlar özel sektör de rapor ücreti ne kadar bu sene ve ödeme dogum sonrası tek seferde mi 2 Seferde mi yatıyor bilgisi olanlar haklardan biraz bahsedebilir mi
saudade_ kuzeyinannesi24 doğumdan sonra yatıyor. Ben doğum öncesi paramı aldım. Doğum sonrası paramı bekliyorum. İşveren aylık olarak onay yapıyor, devlet ona göre yatırıyor
saudade_ kuzeyinannesi24 evet, doğum öncesi için 20 bin yatmış Şimdi diğer ödemeyi bekliyorum ne kadar yatacak bilmiyorum