Feyza552 Devlette bugün ikili tarama testi yaptırdım aranızda devlette yaptırıp sonucunu ne zaman aldınız ?
fm-112 Feyza552 üniversite hastanesınde yaptırdım 2 gün sonra cıktı sayısal deger seklınde rapor halı pdf olarak yoktu
Papatyamm63 Feyza552 doktor bana bir hafat sonra gel dedi yine o doktara gidip sonucmu almam lazım kendi doktoruma gitmez mi