boncuuuu_ Kızlar selam yarın tam 39 haftalık oluyorum doktorum bebeğin iri ve suyunun fazla olduğunu söyledi yarın suni sancı ile doğuma alınacağım suni sancı ile doğum yapan var mı tecrübeleriniz paylaşır mısınız ?
Svvlaleyna Ben 38 haftada suyum geldiğini icin hic acilmam yokken sunj sanci verildi biraz zor ama allah guç veriyor sakına gözün korkmasin saglikla kucagina al
boncuuuu_ Svvlaleyna Allah razı olsun inşallah çok uzun sürmüş muydu suni sancı ile daha kısa sürüyor diye duydum
Svvlaleyna Yani sabah saat 7 de takıldı öğlen 13 40 da kucagimdaydi doktor normal ilerledigini soyledi cok hızlı veya yavaş degilmis boncuuuu_
cerennncee merhaba🌸 ben de geceden beri 10-15 bezen 5 dk arayla sancı çekiyorum ama düzenli değil bazen yarım saat olmuyor. Henüz gitmedim hastaneye napayım bilemedim🙁🙁 39+2 Deyim. Ben de suni sancı verirler diye korkuyorum
Btm571 cerennncee bence sıcak duş alın ve sguat yapın gitmeden bide Meryem Ana otu varsa suya koyun derim