ZeyHus33 merhaba benim herşeyim hazır hastane çantama biseyler ekleyip valize koymam kaldi hepsini organizerledim bebegin kendim için olanlari , odasinda dolabindaki tüm kiyafetler yikandi ütülendi zaten yıkıyosun 1-2 günde anfa kurudu havalar da kotuydu malum sonra ütü falan derken yeni bitti gerçekten haftalar ilerledikce ağırlaşıyo insan bişey yapasi gelmiyomuş onu anladim😂
Annem yardımcı oldu hatta çoğunu o yapti ama ben daha fazla yoruldum sanki
Tek tük eksiğimiz kaldı juno yataktir ana kucagidir vs onlari alicam bu ay inşallah onun dışında beklemedeyiz allaha şükür vaktinde gelsinler inşallah minnoşlar💖