Merhaba kızlar. Bebeğe reflü yatağı bakıyorum ama siz ne aldınız memnun kaldığınız varsa atabilir misiniz onu alıyım. Çok bakındım ama iyi birşey bulamadım. Umay bebeğin var onu beğendim aslında çanta gibi de oluyor bir yere gidince iyi olur diye düşündüm. Kimisi de alma gerek yok diyor fikir verir misiniz?🥹