Gulcinipek numix aaaaa bi Niğde Li çıktı sonunda 😊 hadi tanışalım vakit geçmiyor evde azıcık sohbet edelim 😊
Basemode numix helloooo,şükür aranan kan bulundu😁 37+4 devlet takşpli Kaddafi hocayla ilerliyoruz. Her şey yolunda çok şükür. Ufak sancılar var ama henüz düzene girmedi diyebilirim
Gulcinipek Ygtygtygt hoş geldiniz o zaman 😊 kaç haftalık sınız ? Hangi dr a gidiyorsunuz neler yapıyorsunuz 😊
Ygtygtygt Gulcinipek Gulcinipek Gulcinipek Ben doğum yaptım canım8 aylık bebeğim var sen kaç haftadasın😍
Gulcinipek Ygtygtygt ay ne güzel Allah bağışlasın 😊 ben 32. Haftadayım erken doğum riskim var her gün şükür atlattık diyoruz 😊
Gulcinipek Ygtygtygt geçen yıl gebelik zehirlenmesi sebebi ile erken doğum yapmıştım bebeğimi kaybettik. Şimdi de aynı risk taşıyoruz ve tansiyonum yükseliyor sıkı takipteyim 😞 devlet hastanesine gidiyorum İsa beye doğumu da devlette yapılan
Ygtygtygt Gulcinipek çok geçmiş olsun canım ben de 2023 nisanda bebeğimi kaybettim 2024 nisanda tekrar doğum yaptım 😍 sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah
Gulcinipek Ygtygtygt çok teşekkür ederim 😊 Allah evladınızı da size bağışlasın 🥰 hepiniz doğurmuşsunuz bi ben hamileyim 😊