Rynryn bol bol dinlen kendini yorma bende doğumdan 2 , 3 hafta önce öyle bir durum oldu o yüzden korkma ama ayakta durma eğilme kendini yorma beklesin İnşAllah biraz daha bebiş 37 görürsünüz İnşAllah bide erken doğum korkunuz varsa isterseniz ciğer geliştirici vurdurabilirsiniz o zaman içiniz biraz daha rahat eder