1_annee hiç odaklanmayın öyle şeylere
Ama içinize sinmiyorsa da normal yapmayın. Sezaryen de öcü değil 🙂 en iyisi doktorunuzla birlikte karar verin çünkü doktor çok önemli burda, benim doktorum kendisi normale ısrar etti
Doktorunuza güvenin, sezaryen derse vardır bir bildiği