Ypa 8 haftalık hamileyim 2. Hamileligim ama brn bunda oldum ilk defa dermanım yok kimildiyamiuorum r3smen o kdr halsizimki gebelik tansiyonu yaşayan biriyim ama tansiyonumda yüksek degl böyle durum yaşayan varmi varsa neler yaptiniz
Freefam Ypa ben de 8+6 yim tum gun yatiyorum kalkip da bi corba pisiremiyorum surekli uykum var kolum kanadim kalkmiyor bulantilarim da var baslarda cok kotuydu simdi biraz hafifledi halsizlikte zamanla hafifleyecektir diye dusunuyorum insallah