Mucizelimm bana düzgün bu açıklama yapılmadı enfeksiyon dediler sadece o yüzden kasılmam oluyodu ama ilk gebelik olduğu için anlayamadim sonra kanamam başladı nst de sancim çıkmadığı için inanmiyolardi enfeksiyon sancısı dediler gece dayanamaz hal alınca doktor baktığında çoktan başı gelmişti bebegin o yüzden hemen normal doğuma alındım