Sahinaysr canım Allah sağ Salim alıp evinize gittiğiniz günüde nasip etsin benimde 27.haftada 950 gr doğdu bebeğim uzun süre küvezde kaldı ama çok şükür sağlıklı insan hiç büyümezler sanıyor ama şimdi yaşıtlarıyla kimse ayırt edemiyor.Hem boy hem kilo hemde zihinsel gelişim olarak yaşıtlarını yakaladı.4 yaşında ve çok sağlıklı 🧿 sadece dua et ve sabret biz anneler için zor ama elimizden gelen başkada birşey yok.Onlar için anne sütü çok önemli bol bol sağ sütünü bebeğim yok kesilir gelmez deme ben buzlukta stoklayacak yer bulamıyordum.En büyük şifa anne sütü rabbim tez zamanda kavuştursun analı babalı büyütün inşallah 🙏