DamlaSu sağol canmm allah razı olsun sende yavruna sağlıkla kavuşursun inşallah erken doğum riskimiz vardi zaten tedavi görüyoduk gece 2 den beri sancım oluyordu ama şiddetli değildi ağrı kesici falan içtim geçmedi en son saat 4 de yine bi ilaç aldm ama kesilmiyor eşim doktora götürmek istedi bende geçer sürekli oluyor sabah gideriz falan dedim demeye kalmadı karnımdan bişey indi sanki ve ıkınma hissi geldi ve hemen hastaneye gitmek için çıktık yolda sancım daha da arttı ve rahim ağzına bisey geldi tamm dedim doğacak bu bebek dedim gelir gelmez hemen doğumhaneye girdik 1 ıkınma ile doğdu bebeğim ve rahim ağzına gelen şey bebegin kordonuymus makat gelişi ile doğdu minik bebeğim