Ilknurammar yazanlara katılıyorum kilo değil ciğer gelişimi önemli, bana 35. Haftada gerilik görülünce 2 doz ciğer geliştirici yapıldı. 37+2de 2130 gr doğdu bebeğim, ilk iki gün kuvöze girmedi normalde direk çıkacaktık ama bebeğin şişliği falan gidince 2 kilonun altına düştü, beslenmeyi düzene sokup 2-3 gün kuvöze alalım dediler. Cihaz falan bağlanmadı normal yattı bebeğim beni 2 saatte bir beslemeye aldılar tekrar 2 kilo olunca çıkardılar hemen. Sen yine başka bi doktora da görün aynı şeyi derlerse ciğer geliştiriciyi de sor mutlaka, kiloyu takma kafana hiç ciğerler önemli solunum desteği ihtiyacı olmazsa ertesi gün taburcu olursunuz. Sadece biraz fazla minnacık oluyolar o kadar 🥰❤️