Merhaba güzel anneler 💜 tecrübenize ihtiyacım var benm günüm 10 gün gecikti Perşembe günü doktorum kist oluşmuş dedi normal zararı olmayan bişey dedi ve günüm bayadir geçti test yapsam mı acaba yokss gecikme kisten mi kaynaklı bu durumu yaşayan var mı aramızda