Melisarsss merhaba ben sezeryan olacağım, sizin gebelik sürecinize göre doktorunuz alıyor. Cumartesi günü 37. Haftaya gireceğim doktorum ancak o zaman aldı, öncesinde ntsye girmedim. (Doğuma az kaldığı için herhangi bir sorun yoksa sık sık muayene de çağırmıyor zaten) en son 34 haftada gittim.