Zehrazehra00 Kızlar 40+1 oldum bugün kontrol vardı sancım falan hiç bir şey yok. doktor, istersen alttan bi ilaç koyabilirim sancıların gelmesi için dedi.nasil bişey bu bilen var mı?
Hulya-003 Zehrazehra00 kabul et bence bayağı haftan da iyi sadece rahim ağzı yumuşama için fitil gibi koyuyorlar kendi sancın geliyor ilk doğumda bana da yapılmıştı ağrı falan da hissetmezsiniz merak etmeyin sağlıkla kucağına alırsın inşlh 🥰🫶