Momss13 2 ci trimesterdeyim 17 haftalik olucam lazere gitmek istiyorum kararsizim hic yaptiran oldu mu? Bir sorun olur mu? zaten 3 4 aydan bir gidiyorum ben ilk ayda agda yaptirdim ayaklarımı ellermi lazer yaptirdim bir tek karnimla bikini bolge mi bide göğüslerimi yaptirmadim agda yaptim simdi yine gitmek istiyorum bir kaç haftaya . Yaptiran oldu mu?
snowglobe Momss13 hamilelik boyunca gidilmemeli bence. Doktor git dese de gitmem. Işın veriyo sonuçta ki zaten önerilmiyo.
myavocado Momss13 yaptırılmamalı. Benim doktorum en başında uyarmıştı, lazer epilasyon yasak diye. Zaten yapan merkezler de hamile iseniz, yapmıyorlar, kabul etmiyorlar yapmayı, herhangi bir olumsuzluk yaşandığında sorumluluk almamak için.