EbruSezen Merhaba anneler bugün detaylı ultrason yapıldı hafif derece bağırsak parlaklığı var dedi doktor ama neden olduğunu söylemedi sizler böyle bir durumla karşılaştınız mı ?
Aytlkya Bende de 20 lı haftalar da gözüküyor neden olduğunu öğrenmek için sıvı aldırmanız gerekli oda riskli bence tavsiye etmem ama bebiş büyüdükçe geçiyor korkmayın bizim bi sıkıntımız olmadı çok şükür