leylaaa1268 nası geçiyo son günleriniz, ağrılar falan oluyomu? gün yaklaştıkça aşırı heyecanlanıyoruzz🥹🥹🙏🏻Sağlıkla alalım kucağımıza
Gamze2706 leylaaa1268 Doğurmak için uğraşıyorum ama gelen giden yok. Rezene çayı doğumu kolaylaştırıyor mu biliyor musunuz?
Ayseazsoyler leylaaa1268 yarın son günüm gelmeye niyeti yok oğluşun sanırım cuma günü sezeryana mecbur kalıcam
Greenleaf leylaaa1268 ay doğurayım istiyorum artık bugün tam 39+0, arada bir sancılarım giriyor ama düzensiz ve dayanılmaz değil 🥹
EmirVS leylaaa1268 39+2 den merhaba geceleri biraz ara ara sancılar oluyo ama hemen geçiyor gündüz zaten hiçbir şey yok anlamadım gitti gelmeye niyetli değil gibi oğluşum 😂
leylaaa1268 Ayseazsoyler hahaha bende de de ya🤣gelmiyo nazlıı bebeklerrrr, çatladım artk doğurmak istiyorumm🥰
EmirVS leylaaa1268 valla benim doktorum bunun keyfi yerinde gelmeye niyeti yok 40 ı görecek gibisin demişti öyle de oluyo 😂