merimiri hiiç üzülme canım benim bana da 12.hafta da dediler ensesi kalın, eridi gitti o kalınlık . Kaç doktor gezdim alanında 25 yıllık tecrübeli doktora gittim en son tek başına ense kalınlığı bi belirti değil ama biz söylemek zorundayız dedi güzel bi duş al güzel şeyler düşün Allah büyüktür içine ferahlık verir elbet ❤ ben o süreçte elimi karnıma koyup El MUSAVVİR dedim sürekli inanıyosan eğer iyi geliyor anlamı da güzel eksiksiz yaratan, şekil veren manaları var Allah’ın isimlerinden belki gönlünü ferahlatır❤