Zeyneptekin1 Bugün sabah saat 8:00’de çatlatma iğnesinin etkisi tam 36. saat oldu ama ben hala akıntı yok kızlar ilişki gününü değerlendirdim üç gün ama hala akıntı yok yumurtalar çatlamamış olabilir mi
myangelson Zeyneptekin1 her zaman belirti vermez. Çatlamış olup hiç belirti görmedim ben. Test falan yapmayacaktim hatta ama eşim zorladı yap diye o yüzden yapmıştım. Stresten uzak durmanız gerekiyor
MelodyFairy Zeyneptekin1 alakası yok 💁🏻♀️bende bir kez yaptırdım çatlatma iğnesi akıntım olmadı ama çatlama olmuştu O akıntıya göre değerlendirme sakın stres yapma
Zeyneptekin1 _Mother_ inanın aklımdan çıkmıyor Bu yolda olanlara Rabbim sabır versin yumurtanın çatlamamış olması olabilir mi
_Mother_ Zeyneptekin1 çatlama iğnesi hakkında birşey bilmiyorum o yüzden yanlış yorum yapmak istemiyorum ama şöyle örnek verim bazı ay yumurtlama zamanı akıntım olurken bazinay olmuyor ama ovulasyon da yumurtlama oluyordu diyeceğim şu ki bazen belirti vermeye olmayabilir sen güzel düşün güzel olsun strese sokma kendini inşallah sağlıkla olacaktır
Zeyneptekin1 myangelson anladım diğer tedaviler hep yanıt verirdi akıntım olurdu bilirdim yani çatladığını ama bu sefer akıntı gelmeyince aklıma takıldı acaba işe yaramadı mı diye bir de göğüsucum çok kaşınıyor bu neyin belirtisi olabilir
myangelson Zeyneptekin1 yok bazen belirti vermiyor bende çatlamadı sanmıştım ama normalmiş her zaman olmayabiliyormus. Bilemiyorum iğnenin etkisi olabilir belki sonuçta vücutta beta hormonu oluyor ondan dolayı bu tarz şeyler olabilir belki diye yordum
MelodyFairy Zeyneptekin1 Maalesef olmadı çünkü eşimde sayı ve morfoloji düşüklüğü vardı Suan durumu bilmiyoruz değerlendirme yapıyoruz tutar inşallah Tutmazsa da aşılama düşünüyoruz değerlerde düzelme olmazsa
Zeyneptekin1 MelodyFairy üzülmeyin kısmet ben iğne öncesini çok değerlendirdim ama bugün sabah saat 8 de tam 36. Saatti ama biz geceyi değerlendirdik çünkü eşim işte şu an
MelodyFairy Zeyneptekin1 inşallah tutar canım Ama bence erkekte sperm sorunu yoksa tutacağını düşünüyorum