Yıllardır beklediğim gebelik supriz şekilde geldi ve aşırı mutluyum evet. Ama bu ara birden bire çok gerilip sinirlenmeye başladım tahammülüm yok . Okul.oncesi öğretmeniyim velilere aşırı sinirleniyorum tabi ki içten yüzlerine değil. Çocuklar da bazen çok üstüme geliyor Sınırlı bir.hal alıyorum dün artık 24 saatim.sinirli geçti annemlere gittim orda da onlara sinirlenip.soylenip çıktım. Gece uykumda bile rüyamda hep kavga ettim sinirlendim. Çalışmak istiyorum evde sıkılıyorum ama muhatap olmak istemiyorum kimseyle. Sınıfımı birine devredip yanında durayım sorumluluk almayım istiyorum ne zaman g3cer bu ruh halim hep böyle değildim bugün de sakinim aslında bazen birden geliyor bu da son zamanlarda oldu. Eşim her konuda da destek evde de iş beklemez benden yapsam kızar hatta etrafımda okulda da desteğim çok neden böyle gel gitler oluyor desteksiz de değilim diye pişman oluyorum sonra