Atlasbartu canım gidebiliyosan doktoruna görün bence. Ben olsam telefon beklemezdim. Su çiçeği aşın var mıydı ya da daha önce hiç geçirdin mi ? En azından bunun da testini yaparlar ayırt ederler şu an geçirip geçirmediğini. Hem beta da vermiş olursun bazı şeylerin önüne geçip önlem almak için çok beklememek gerek diye düşünüyorum