ayanarta1 snowglobe unide göz yakıyor diyen olmuş aslında.ilk. bebeğimde Ersağ kullanmıştım doğal içerik diye ama onuda her zaman her yerde bulmak zor
Cudana İkisi de değil, içerikleri temiz değil. İnternette içerik araştırması yapınız. Mustela, incia, siveno gibi markalara bakın
ayanarta1 cLearQueen yabancı marka tercih etmiyorum çocuğuma iyilik yapayım derken başkalarının ahina sebep olursam ne olacak vicdan azabı çekerim
BabyAta Hiçbiri içerilerini araştırın yenidoğan bebekler için dalın ve unibaby güvenilir değil. Buram buram parfüm kokuyorlar zaten.
Enfal_06 ayanarta1 yabancı marka ne yapmış size anlamadım yerli ürünlerin içeriğini gördük satan kişi bile ne sattığını bilmiyor yerli adi üstünde hepsi saf parfüm içeriklerini araştırıp yabancı markayi tercih etmiyorum dersiniz biri çıkıyor yabancı doktor istemiyorum biri diyor yabancı marka elinizdeki telefon da yabancı ona göre
Cosimaniehaus ayanarta1 melka naturelin bebek sabunu. Normalde ürünlerini kullanıyorum bebek doğunca da bebek sabununu kullamacağım. (Göz yakıyormuş ama içeriği hem temiz hem de yerli bir kadın üretici)
BabyAta ayanarta1 sırf yerli ürün olduğu için bebeğime sağlıksız ürün kullanmam şahsen. Hipp marka kullanıyorum bebe yağı ve şampuanını.
BabyAta Enfal_06 sizin yazdığınız markalar mustela hariç Türk malı zaten siveno ve incia basit bir Google aramasıyla öğrenebilir. Bu da yeni moda oldu yabancı marka dusmanligi araştırmadan etmeden her ürüne boykot ürün deyip duruyorlar. Sanki ülkemizde hersey yüzde yüz yerliymiş gibi yediğimiz sebzenin meyvenin tohumu bile yurtdışından geliyor haberleri yok 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
ayanarta1 Enfal_06 yerli ürünler arasında da doğal içerikler var 😊 isteyen buluyor yabancı olunca daha sağlıkla olacağını düşünenlerinde çok gördü bu toplum ben başka insanlara zulmeden onları destekkeyen hiç bir markaya para kazandırmak istemiyorum arkadaşım bunun hesabını vicdanıma evladıma ve Rabbime veremem insanlıktır bu. Ben zaten yıllardır yerli ürünlere dikkat eden biriydim yabancı alırkende en masum olanı almaya çalışırım ayrıca hangi marka telefon kullandigimida bilmeden yorum yapmayın isterseniz 😊 ayrıca birinde mecbur kalıp alıyoruz diye hepsini gidip yabancı almak kolaya kaçmak umursamamak olan onca vicdansızligi.gormezden gelmektir bu benim fikrim ben yaşıyorum bu hayatı konuyla alakalı fikirler verin saptırmayin olur mu sonra tartışma çıkınca bir sürü tantana 🥴
ayanarta1 BabyAta ben zaten sağlıksız kullanırım demedim kullananlara sordum bakın anketi bu yüzden açtım çünkü bu ürünleri daha önce kullanmadım
Mucizeayla mustela yazıp durmussunuz bende kızımda 3 yaşına kadar mustela kullandım ama sonradan öğrendim ki mustelaninda içeriği o kadar temiz değilmiş zararlı bı maddeye rastlandı son yapılan araştırmalarda.
BabyAta Mucizeayla evet mustela doğal değil zaten. Siveno, incia ve hipp markaları daha doğal içerikli
Mucizeayla ayanarta1 ben kızıma 2 yaşında dalin denemek için kullanmıştım ama kaşıntı yaptı sonra unibaby denemedim ondan memnunum şuanda da hamileyim direk üni Baby den başlamayı düşünüyorum