Prmdkanneee böyle düşünme sakın akışına bırak kan vermeyi bırak bence kendi delmene gerek yok gidecek olan ne yaparsan yap gidecektir ona doktorlar bile müdahale edemiyor önemli olan Şuan betan çok güzel artmış iki kattan fazlaysa iyi demek 5. Haftnda kontrole gidip keseyi görebilirsin iyi düşün ki iyi olsun çünkü iş sadece betayla bitmiyor kese gördündükten sonra bebek var mı yok mu onun telaşı sonra kalp atıyor mu onun telaşı sonra 3. Aya geldin bir sıkıntısı bir anomilisi var mı onun telaşı yani bitmiyor o yüzden daha en baştan böyleysen kendine telkinle ve artık düşünme böyle şeyler