1palyaco Doktoruma da danışacağım fakat gebeliğinin 37 ve 38 haftalığında 7saatlik yolculuk yapan oldu mu? Veya yaptıysanız ne zaman yaptınız doktorunuz ne zaman yasakladı ?
eceyc314 1palyaco büyük ihtimalle doktorunuz izin vermeyecektir. Aynı haftalarda kuzenim yolculuk sonrası suyu geldiği için doğum yapmıştı. Dikkat etmek gerekiyor son haftalar😊
1palyaco Gaye1402_ evet benimde 37 38.haftam bayrama denk geliyor , abimin düğünü var ona gitmek için soracağım ama büyük ihtimal bana da olumsuz diyecek 🤦🏻♀️
1palyaco eceyc314 bana da öyle geliyor birde kısa bir mesafe de değil 🥹 yapacak birşey yok önce bebeğimin ve kendi sağlığım 🌸