Busramertaziz Kızlar bir hafta önce dogum yaptım bugün dikişlerimde yanma hissedip aynayla baktım epizyo yeri yani dikilen yer açık duruyo hiç kaynamamış doktora gidicem ama başına gelen var mı dikişlerim atmış olabilir mi
Kubraceylan Busramertaziz ben 31 temmuz da doğum yaptım canım benim dikislerinde öyle açık duruyordu baya korkmuştum ama kapandı 35 -40 gün sonra dikişler düştü ve hiç açıklık yoktu doktora bu konu için gitmedim açıkçası
Busramertaziz Kubraceylan benimki enfeksiyon kaptı büyük ihtimalle ya dikerken doktor enfeksiyonum olduğunu söyledi ama antibiyotik filan vermemiş çarşamba doktora gidicem artık normal değil gibi geliyo bunyanma kaşınma bide hiç birleşmemiş açık duruyo yaram
Kubraceylan Busramertaziz enfeksiyon kapmissa olabilir canım inşallah yaranda kapanır geç kalma Biran önce gitte