Kızlar dün lekelenmem ( sadece kahverengi şekilde )oldu akşama kadar devam etti dün gün içinde doktora gittim plesanta aşağıda dedi bebek iyi bir sorun yok dedi dün geceden itibaren hiç kanamam olmadı doktor da fitil kullanmamı söyledi 11+5 deyim şuan bu durumu yaşan yada bilgisi olan yardım edebilir mi acaba biraz tedirginim dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🙏🏻