Ben 3 hafta önce aşılama oldum çok şükür tuttu bu yüzden gebeliğimin 3 hafta olduğunu düşünüyordum bugün kontrol için doktora gittim infertilite polikliniğinde karından ultrason ile bakıldı bebek keseye gitmişti doktor 5 haftalık dedi. Ondan sonra bizi radyoloji bölümüne gönderdiler orda da ultrasonla baktılar onlar da 6 haftalık dediler şimdi ben hangi tarihe bakmalıyım anlayamadım bu durumu yaşayan varmı aranızda?