Eliyle düzeltmeyi her ebe yapamaz o baya bi şans işi ve her ebeyede güven olmaz çünkü kimi doktor bunun sakıncalı olduğunu söylüyor ben ilk kızımı 42. Haftaya kadar bekledim eziyetti resmen benim için son anda sezeryan oldum iyikide olmuşum hiç pişman değişim keşke senin haftalarında olsaydım çok uzun beklemekte sakıncalı ben dinlememiştim doktorumu alalım sezeryan ile dedi ben senin gibi direndim ve bebeğim enfeksiyonlu doğdu aminyon sıvısı yutmuştu içerde baya