tubaysima yapan doktorlar da var aslında ama doktor değiştirmektense ebeye yaptırmak daha iyi olur diye öyle dedim.
Tecrübeli olduktan sonra sorun olacağını düşünmüyorum, kordon dolanmasını da çok büyük risk olarak görmüyor artık doktorlar. Hatta makat gelişi normal doğum yaptıranlar da var ama tabi ki siz bilirsiniz 🌸
Sezaryen de çok kötü bir şey değil, önemli olan sağlıkla kucağınıza almanız.