Kızlar merhaba memorial şişlide tüp bebek görüşmesine gidecegim önümüzdeki hafta dr sevinç hnm ve semra hanımla görüşecegiz. Bir sorun cıkmazsa adetimle başlayacagım inşallah. Memorial da sürekli drlar değişiyor diye duydum bu konuda sıkıntı yaşadınız mı yani kontrolleri toplamayı vs kim müsaitse o yapıyormuş bu konuda sorun yaşar mıyım tek kafama takılan bu. Bu süreçten geçenler yardımcı olur musunuz