Tuba-93 27 haftalık hamileyim günlük hayatta lens kullanıyorum miyopum doğumda lens takan var mı ya da takmak sakıncalımıdır bileğisin olan var mı
Aryamom- Tuba-93 Normal doğum da yasak diye duydum bende lens kullanıyorum sezaryen doğum olucak bi sakıncası yok dedi doktorum
tomurcukannesi Tuba-93 ben normal doğurdum lensim gözümdeydi hemde 2 saat sürdü doğumum 2 saat ıkındım gözümü bi dk bile açık tutmadım😄 hiç bişey olmadı
Tuba-93 Aryamom- daha normal ya da sezaryen mi bilmiyorum aslında bi yandan çok iyi görmemekte iyi o an ameliyathane ortamı felan 😂
Aryamom- Tuba-93 kuzum valla ben duramam lensim olmayınca kör gibi hissediyorum 😂😂 normal Doğum da ıkınırken göz bebekleri büyüdüğü için problem oluyor sanırım ama net bilmiyorum doktora sor bence