umycnr94
Benim tahmini doğuma 9 Kasım dedi doktorum. Hiç bir şey almadım henüz 😅 ablamın 5 yaşında görümcemin 3 yaşında kızları var ve hiç bir eşyalarını atmadılar, hepsi sıfır gibi duruyor. O yüzden park beşik, bebek arabası, puset, buhar makinesi gibi büyük eşyaların hepsini onlar verecek. Ablam zaten sıkı sıkı uyardı sakın bana sormadan bir şey alma, önce bana sor ben de yoksa alırsın dedi. Bizim cinsiyet erkek olduğu için kıyafetleri filan almıcaz tabi 😅 Eşimle kendi aramızda çok dalga geçiyoruz bu çocuk çok beleşçi diye 😂 Ama her şey dünyanın parası olmuş o yüzden hiç ben başkasının eşyasını kullanmam diyemicem.