mervesaridag  reglime 6 gün var böyle cıktı
Zeyneptekin1 mervesaridag canım ben bunda 3 çizgi görüyorum tekrar bir test alsana bozuk gibi bu test
mervesaridag 0znur  dayanamadım birdaha yaptım çok silik bir cizgi var gibi yada ben mi yanlış görüyorum
_Mother_ mervesaridag benimde 7 gün var bu şekilde çıktı sonucum inşallah pozitiftir gözle daha iyi görünüyordur diye düşünüyorum çünkü benim öyle
mervesaridag _Mother_ ya iki üç gün önce yine yaptım ama hiç çizgi yoktu bugün ikisinde de cıktı demekki var yani bence
2727dfne mervesaridag evet orda hayalet cizgi var ama adetine de 6 gun var bence hamilesin bi kan ver istersen