Kevserergullll Kızlar hastane çantamı hazırlamaya başladım çevremde hiç bebeği olan birisiyle büyümedim yani hiç anlamıyorum bez olarak yenidoğan mi almak lazım üzerinde 2 ve 2.5 kg diyor ya bebek 3 kilo üzeriyse hangi numara olması lazım 😂
SrpYlmz Kevserergullll yeni doğanlar yani 1 numaralar zaten 2 ile 5 kg arası bebekler kullanıyor ben Molfix aldım 1 numara . En iyileri Molfix , Baby turco
Hilal2901 Kevserergullll 4 kg bebegme 1 numara ile baslamıstım stok falan yapmadım kilo aldıkca arttırırsın numaraları 😂
gzdehlal-36 Kevserergullll oğlum 3800 doğdu molfix sarı paket 1 numara almıştım sanırım 2 ya da 3 paket 1 numara kullanıp sonra 2 ye geçmiştim
ZeynepAtakan Kevserergullll molfixin kalıpları büyük oluyor olur ama baby turco ve sleepy küçük ben suan molfixde 5 numara babay turcoda 6 numara kullanıyorum bez olarak ikisini öneririm diğerlerini hiç beğenmedim geceleri molfix gündüzleri baby turco kullanıyorum
ZeynepAtakan ZeynepAtakan molfix ıslak bırakmıyor diğerleri çok dolunca bebeğim poposunda ıslaklık bırakıyor bende hamileyim molfix aldım suan yenidoğan bebeğin zaten çok sık değiştiriliyor sürekli doluyor zamanla azalıyor günlük bez sayısı
ZeynepAtakan İlk doğduğunda molfix 1 numarası büyük bile geliyor kalıbı geniş baby turco da bir tanrie alabilirsin ilk zamanlar için
Aylaa123 Kevserergullll 1 numara alın ama stok yapmayın derim gözlemlediğim kadarıyla 2 numara beze yakın zamanda geçiliyor ben 1 paket 1 numara 1 pakette 2 numara molfiks aldım daha sonrasın bebeğime uyarsa stoklayıp almayı düşünüyorum
Balyanaklikoalam Kevserergullll ben ilk sleepy almıştım ama 2 numara ile başlamıştım kalıbı küçük olduğu için kalça kontrolüne gittiğimizde doktor 3e geçin demişti mesela küçük bezin kalça cikigina sebep olacağını söylemişti ne derece doğru bilmiyorum