mervemurat16 canim oyle yapiyorum bende. Yani emiyo bi 10 dk sonra felan veriyorum damlayi. Bide hic kaldirmiyorum hemen hani hirpalanip midesi allak bullak olmasin da kusmasin diye emiyo direk yatiriyorum zaten yastigin ustunde oluyo oglum o sekilde emziriyorum memeden ayirip yastigin ustunde tutuyorum sonra damlayi veriyorum. Hep 10 dk kadar bekleyip verdim yarin hic beklemeden emdikten hemen sonra vereyim damlayi o sekilde biraz bekluyim bakayim yine kusucak mi ☺️ tekrar vermiyim o zaman bide yagli yapisi var onun her damla oyle mi acaba