23 haftalık gebeyim. Şiddetli ağrı ile acile gittim 4 cm olan kistim 6 cm olmuş ve kistte kanama meydana gelmiş. Yatış verdiler gözetim altında tutuyolar. Ağrım çok fena oluyor. Bu durumu yaşayan biri oldu mu ne yaptınız bu süreçte. İlerlerse eğer ameliyat ederiz dedi doktor