Arkadaşlar günaydın :) ben sizlere bişey sormak istiyorum benim regl gecikmişti doktora gittim sol tarafta 2.5 cm kist olmuş dedi adetle atılır dedi duphaston verdi kullandım ilaç biteli 3 gün oluyor adet normal adet tarihim de mi olucam yoksa nasıl oluyor bilgilendirebilir misiniz ? İlk defa başıma geldi adet olamayınca daha da korkuyorum 🙏🏻