Umaysmom__ benim 2. Olunca büyük parçalar ve çoğu şeyi hazır sadece kıyafet eksiğimiz var bez bile stok yaptım 2. Cinsiyeti erkek olduğu için bir uere gderken veya hastane sağlık ocağına giderken giydirmeye kıyafet alıcam onun dışında evde ablasının pembiş kıyafetleri giydircem mecbur çünkü maddi sıkıntımız var 🙂