Daha almadığım o kadar çok şey var ki 😄 çanta bile almadım daha henüz. Çok kararsızım çünkü. Görerek almak istiyorum daha çok. Civil ve ebebeğe gideceğim. 6 aylığım gerçi, daha zamanım var. Ama çok fazla şey var sanki alınacak 😄 gerekli gereksiz tam kestiremiyorum da. Bazıları gereksizmis gibi geliyor. O yüzden bu alışveriş meselesini çok fazla abartmakta istemiyorum.
Arabamız var. Odamızı alacağız. Anne yani yatak konusunda da kararsızım, hangileri kullanışlı hangileri değil. Yatak odamız çok büyük değil. Kenarından açılmalı olanlardan almak istiyorum. Uyandığında direkt alıp emzire kolaylığı olsun diye.
Onun dışında çok fazla ıvır zıvır var sanki 😄 insanın kafası karışıyor bir yerden sonra. Alışverişin içinde boğuluyorsun 😄