Zeynepkrkytlli peki cnm teşekkür ederim öncelikle,kalkıp lavaboya gidemediğin için mi fazla kanama için mi tercih edilir ? Çünkü ben lavaboya da gidemedim diye hatırlıyorum.
İkizlerim küveze alınmıştı çok üzüldüğüm günlerdi,her şeyi o kadar hayal meyal hatırlıyorum ki çoğu şeyi unuttum 😒