Kivircikkuala Kızlar merhaba hormonlar nasıl sizce ? Tsh için ilaca başlamadım ilk tedavide ikincisinde doktorla konuşmalı mıyım ?
Yaprakdokumuseverr Kivircikkuala evet tsh en fazla 2,5 olması öneriliyor hamilelikte. Benim ilk transferim sırf bu yüzden tutmadı.
Ozgednc Kivircikkuala Doktor bu sonuçları görüp ona göre transfer yapmıştı demi. Ama yok beta vsrmis şimdi gördüm transferden sonra bu. E öncesinde TSH nasıl cikmisti
Ysmnpmk Kivircikkuala tiroidin düzene girmeden transfer yaptırma canım en az 2.5 altına inmesi lazım bebeğin tutunmasini engeller bende tiroid hastasıyım 2 tüp bebeğimde doktorum tiroid yüzünden transferi bekletmisti
PinkyJelly Kivircikkuala doktor daha iyi yönlendirir ama tiroid gebeliğe engel diye biliyorum ben de canım
Kivircikkuala Yaprakdokumuseverr belki de benim de öyle oldu canım . 4aa 5.gün tutmadı şimdi dahiliye kapısında bekliyorum
Yaprakdokumuseverr Kivircikkuala benim ilk transferim en kaliteli olandı ve 5.gündü tutmadı. Tiroid düzelince 4b olan bile tuttu.