Merhaba kızlar çok şükür 22 gün önce doğum yaptım 40 im bitince çok dikkat etmem gerekiyor spiralden korkuyorum o yüzden onu tercih etmiyorum ama 6 aya kadar da hap kullanamıyorum ebe 3 aylık iğneyi önerdi arkadaşım kullandı ve snrasında adeti çok kötü etkilendi siz ne düşünüyorsunuz iğne ile ilgili bilgisi olan yazabilir mi🌸