İlk kızımda 13 sene önce biberonlu seker yaptırıp vermistim
İkinci kızımda yasin tesbih verdim bide kahvenin yanına çikolata yaptırmıştım
Sizce bu sefer ne yaptırayım içime sinen hiç bisey bulamıyorum
Yine gelenler için kahve yanına çikolata yaptırcam ama hatıra olarak ne yaptırsam bilemedim
Magnet falanda pek istemiyorum ya