20 dk da 4 kere 40 saniye süren hafif kasılmalarım var belimde ağrıyor ve bebiş o hafif kasılma sırasında bebiş kendini topluyor inanılmaz bi şekilde taş gibi oluyor ve hiç midesi bulanmayan ben midem bulanıyor ama ilginç olan şu ki öyle abartı bi ağrı hissetmiyorum baskıyı çok hissediyorum yani gitsem mi bi gitmesem mi çok ikilemde kaldım (duş da aldım duş sırasında da kasılma yaşadım) çok ağrı hissetmesem bile gitmeli miyim acaba ayy hiç emin değilim doğum sancısı daha yoğun olur gibime geliyor sizce