Yusbus çok iyi ben jiletle alınca 2. Gün 3. Gün çıkıyor hemen tüyler makina kullanıyorum birtek genital bölge jiletle alıyorum orayıda doğumdan önce alsam tahriş olurmu acaba diye düşünüyorum göbeğimde hamile kaldıkdan sonra tüylendi doktor alabilirsin birşey olmaz dedi doğum zamanı alsam tahriş olurmu sezeryan olucam herhangi bir engel enfeksiyon alerji birşey olurmu diye korkuyorum 😏