Beyzaa1222 Arkadaşlar merhaba, bebek arabası için Önerisi olan varmı , çift yönlü olması ve Tek elle kapanması önemli benim için.
myavocado Beyzaa1222 Kraft kenya aldık biz, bir bakım isterseniz. Kullanan arkadaşlarım memnundu önerdiler, ama ben henüz kullanmadığım için çok da önermiyorum 😅
Dnmzzeda Beyzaa1222 Ben prava P15 modelini aldım 2 aydır kullanıyorum memnunum çok hafif tekerlekleri çok rahat sağ sola dönüyor aksamıyor
Sdclb Bagi .. ilk bebeğimde aldım çok memnunum yine onu kullanacağım sürüşü falan çok iyi taş gibi araba