Kocagoznurrrr27 Allah yardımcın olsun. Benimde bekarken reflüm çıkmıştı ilaç tedavisi görmüştüm evlenince biraz daha azalmıştı baya sadece ara sıra stres zamanı ortaya cikiyordu hemen mideme vururdu ama hamilelikte şu son 2 hafta resmen öldüm buz bile yedim gece kalkıp Ama dediğim gibi doktoruna danış bende neler neler yedim ama fayda etmemişti verdiği ilaç iyi geldi sabahtan beri bir kere bile yanma olmadı. İnşallah seninde geçer bir an önce toparlarsin 😊🙏🏼🙏🏼